יום רביעי, 16 בפברואר 2011

שימי הדג יצא לחופשה ללא תשלום -סופ"ש מתוח בבית האח הגדול-האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

נופר ותומר מדברים על רם. נופר אומרת כי הוא חייב להבין שלרם יש רגישויות מסויימות והוא לא צריך להיכנס איתו לקטנות, ולוויכוחים על דברים שפוגעים בו. תומר מגיב(לשניהם,רם ותומר,עשיתי אבחון נומורולוגי בכניסת הדייירים והרגישויות שלהם ברורות וידועות) כי גם הוא בחור רגיש אבל רם מגזים ונמאס לו מההתנהגות שלו.אפשר להבין את תומר,ומבחינת נופר,היא פשוט רוצה ליצור לעצמה חבורה כי כרגע היא מרגישה לבד,ולא יודעת מי העמיד אותה להדחה,והיא צריכה אנשים  לידה,"איתה".  


מרב, אלעד ותומר יושבים בכרכרה ורם יוצא לחצר ומבקש ממרב לבוא איתו לקונכייה כי הוא רוצה לדבר איתה. מירב אומרת  שהיא עייפה אבל תשמח לדבר איתו בבוקר והוא משיב בחיוב ומברך אותם בלילה טוב. לאחר שרם ,נכנס חזרה לבית, מרב משתפת את תומר ואלעד ואומרת כי אין לה כבר את הכוח הנפשי להקשיב לו, והשיחות עם רם גוזלות ממנה הרבה. אלעד אומר כי השיחות עם רם מזכירות לו את השיחות שהיה מנהל עם ליאם, שיחות מעניינות אך מתישות.

 
בסלון רם מדבר עם עמיר על לי עוז ואומר לו כי לי עוז חושב שהוא כועס עליו ולדעתו חשוב לו שידבר איתו על מנת שיבין שהכל בסדר. עמיר מסכים איתו, הולך לדבר עם לי עוז ואומר לו כי הכל בסדר ביניהם פשוט הוא קצת מעורער מכך שהוא מועמד להדחה.
בהמשך הדיירים מחליטים ללכת לישון ולי עוז מגלה שהמיטה שלו ושל אלעד מופשטת מכל המצעים, השמיכות והכריות והשניים מחפשים אחר מבצע הקונדס. הם מגלים שזו מרב והיא עוזרת להם להשיב את כל כלי המיטה למקומם לא לפני שפרידה והילה מתרגזות על כך שהתעוררו מהרעש.כן,הדיירים התחילו בקונדסים מה שיביא לפיצוץ בסופו של דבר,כי לא כולם ליהיא שקיבלה את הקונדסים האלו בחיוך ובצחוק.


שימי הדג נלקח מהבית וזה מעניין ובהחלט שימי יחסר ואני מקווה שהוא יוחזר ובקרוב,למרות שחשבתי שאולי מתכננים להחליף את שימי בחתול שמסתובב בבית כבר כמה ימים..הוא נראה חזק בעניינים.
עמיר בלחץ נוראי,כי ההדחה הקודמת של דנה ערערה לו את כל הביטחון,נופר אלמלא ג'קי,היתה מזמן מחוץ לבית,כי היא לא יכולה לבד, ובד"כ נשענת על אחרים, למרות שהיא מנסה כאילו לשדר שהיא בחורה עצמאית.היא לא.
הילה ורם בעלי הסיכויים הגבוהים יותר ליהות מודחים,ובינתיים הם משדרים קוליות,עסקים כרגיל ויודעים שהעונה שום דבר לא צפוי,וזה מצוין מבחינתם,והכל יכול לקרות..

יוחזר שימי לאלתר!