יום שני, 28 בפברואר 2011

הקוסם מארץ עוץ -הילה היא דורותי,נופר המכשפה ,אלעד איש הפח-האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

האח-הקוסם הגדול חושב על הכל וברור שיש לכל תחפושת כוונה ומשמעות,וסיבה מסוימת מאוד שבגללה היא ניתנת לדייר שקיבל אותה,אבל לפני כן איזו תפאורה,מה עשו מבית האח הגדול,לא יאומן לאיזה רמות ההפקה יכולה להגיע,אין גבול למקוריות וליצירתיות וממש להתקנא בדיירים המחופשים,הפרחים,העצים ובכלל,כל פרט,בתפאורה,מקסים.

אלעד שנבחר להיות איש הפח חוזר ואומר שהתחפושות הם ממש כמו במסיבת טבע.נופר מאוכזבת מתחפושת המכשפה ואומרת שהיה ברור שהיא תקבל את תחפושת המכשפה,ברור למי?פרידה שמחה לקבל את תפקיד פרחיה הפרח ואומרת שאנשים בבית לוקחים קשה מדי את התחפושות ושזה רק משחק,וגם שהיא היתה אסירה היא יכלה לעשות עניין,אבל זרמה עם זה,ומוסיפה בחיוך שהעובדה שהיא תראה את הבן שלה נדב ואת תותי היתה חזקה מכל אפשרות אחרת,וזו הסיבה העיקרית שבגללה,רצתה להישאר בכלא.פרידה מספרת להילה שהקללה של אימא שלה,היתה :"שיצאו לך ילדים כמוך",ומוסיפה שהיא פשוט לא מאמינה איזה ילד יצא,איזה מדהים.בלי עין הרע..באמת נראה בן מקסים ואחלה בחור.

להילה נתנו "מתנה", את תפקיד דורותי,כי הרי די מנותקת ופחות אהובה בבית,ובמסע של דורותי היא אמורה לפגוש את כל הדמויות,אולי הדיירים לא יעמדו במשימה ואז הילה-דורותי תתבקש היא להעביר מסרים מהקרובים, דרכה,כי נשאר להם 3 לבנים לעיר הברקת.למה ליהיא קיבלה את הדחליל נטול השכל? אולי כי כן יש לה ראש על הכתפיים אבל יכול להיות שבכוונת האח,להסביר לה שהיא לא משתמשת עם הראש,ועושה טעויות,מה שחופשי מכניס לקונפליקט כי ליהיא בטוח מכירה את הסיפור.

לסיון,ברור שמתאים האריה נטול האומץ,אבל לדעתי לא תהיה לה בעיה עם משימת האקסטרים,הרבה יותר גרוע ומפחיד לה זה איך עמיר ובאיזו זווית היה הסנטר שלו שאמר לה בוקר טוב בבוקר..


מעניין איך מרגישים נופר ועמיר בתפקיד המכשפה,הם כאילו לא מראים אבל שניהם נראים כעוסים ומאוכזבים.אחוות מכשפות,יש דבר כזה נכון?.יש לי הרגשה שאלעד יצטרך לעמוד מול כולם ולבחור, מי יהיו 2 המועמדים הנוספים להדחה,זה תפקיד ומעמד קשה,שמתאים לאיש הפח.

המשדר ביום רביעי,יהיה מטורף ומעניין מי יהיו המועמדים להדחה,לפחות חמישה מועמדים וגם אולי מפגש או מסרים מהמשפחות,פרידה,נופר,עמיר והילה לדעתי יהיו הבטוחים ברשימה,ליהיא ואולי ניראה את סיון, סוף סוף ברשימה?