יום שני, 21 בפברואר 2011

עמיר וסיון - הרבה זמן לא חווינו כזה זוג מעיקק,אחד מהם הביתה ומהר

המצלמות לא מפסיקות להתמקד בסיון ועמיר,למה ועל מה?? אין בהם לא עניין,לא סקסיות והשיחות ביניהם מזכירות לי את רם פרייס סיטון משכנע לשמור על בעלי החיים בעודו נוגס בפולקה ונהנה בגרמנית.
אם יש מישהו שחושב שיוכל עד שבוע הבא,לשלוח עצומה הקוראת לפירוק הזוג הדביק,לעוס,משעמם הזה עמיר-סיון,קדימה ניתן לו את כל העזרה והתמיכה,די! 


כמה אפשר לשמוע אותם מה הם לא אוהבים באחד ואם מה הם לא יכולים להסתדר אצל האחר? סיון נמשכת בזוגיות לאי הודאות,לחוזק,שמשאירים לה טעם של :את אף פעם לא תקבלי עד הסוף,הכל ו"פעם אני כאן ופעם אני שם-עמיר גולדברג מצטט את רחוב סומסום" וסיון נראת  טוב על המסך אבל ממש לא רוצים לראות אותה,לשמוע אותה וחלק מהצופים מעביר ערוץ עד שהשיחות ביניהם הסתיימו.


תומר אמר לסיון שעמיר הוא בן אדם שתמיד מדבר למצלמות,גם מחוץ לבית הוא "כאילו" רוצה לראות ולהישמע "הבסדר",אבל המצלמות רואות הכל ודבר אחד ועיקרי אי אפשר לפספס,ששני האנשים,"הזוג" כבר מפריעים לנו בעין,באוזן,טוב נראה לי הצלמים שמעו אותנו אבל תודה שאתם לא מראים את סיון-עמיר אבל למה להראות את החצר הריקה??מה קורה בכלא?? איפה ג'קי-פרידה-נופר-לי עוז .אחרי כל "הפיצוצים" אתמול ,יש מצב שקורה משהו מעניין ולא רוצים שנראה?? כבר מבררים ..