יום שישי, 4 במרץ 2011

ערוץ 2 - מי יהיו 2 המודחים מבית האח הגדול במשדר בשבת-האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

מחר תהיה כנראה הדחה אחת "צפויה",למרות שאין תעודת ביטוח לאף אחד,של הילה או תומר,והדחה אחת שתהיה "הפתעה",עמיר/נופר/ או פרידה,שלפרידה יש סיכוי גבוה יותר להיות מודחת,ובהחלט זו יכולה להיות הפתעה רצינית,אבל בינה לבין עמיר יהיה קרב צמוד צמוד לדעתי,ולחלופין אם אני טועה,וזה קורה לעיתים נדירות(:, אז 2 ההדחות תהינה צפויות,אחרוני  הדיירים החדשים,יעזבו את בית האח הגדול,הילה ותומר כמובן וישאירו את כל הוותיקים למלחמה נוקבת עד הגמר,שמפרידים ביניהם 3 הדחות בלבד!!!

כולם בלחץ,עצבניים,סיון ועמיר מנסים "לתמוך" אחד בשני עם כל המריבות,אבל זה כמובן זמני בהחלט עד ההדחה,עמיר כבר לא סובל את ההתנהגות של סיון,וסיון נשארת סיון,היא צריכה את החיזוקים 24/7 ועמיר לא יהיה שם,הוא לא יכול להיות שם,הוא עצמו צריך חיזוקים תמידיים ו"הזוג" מיצו את עצמם.האמת,ביחד ולחוד.סיון אתמול אמרה בוקר טוב,התחילה לדבר,להביע,לעמוד על שלה,אומנם בלי טאקט וקשר הגיוני אבל בכל זאת, היה נחמד לראות אותה מביעה,ולא מדבר רק על עצמה או מה נפגעה מעמיר היום. 

הבית במתח מטורף,היום תהיה ירידת מתח קלה,אבל הכל נפיץ,ואם מישהו יישכח שבכל זאת נכנסת השבת ועדיף לקבל אותה יפה,מספיק גפרור אחד,לא לכיוון הפמוטים,משפט,מילה,אות לא במקום,והבית בוער וכולם מוציאים את ההכביסה המלוכלכת ויש,יש הרבה כביסה כזו,כולם דיברו על כולם,אין צדיק אחד,למעט לי עוז שתמיד דאג לבוא "לפתוח" ולדבר בכנות,מהלב,ולמרות שלי עוז לקח סיכון ולדעתי עשה באומץ ועשה נכון,להעמיד את ג'קי להדחה,ייאמר לזכותו שהוא ואלעד דיברו איתו שעות ימים ואינספור פעמים כדי לפתוח לו את העיניים עם נופר,על זה שהוא מאבד ומתרחק מהחברים שלו.כולם דיברו עם ג'קי על זה.אבל כלום,נאדה.

השיר שפתח את השישי הוא שיר :" הבלדה על חדווה ושמוליק ",הילה מרוצה,ואומרת שזה השיר האהוב על אימא שלה,ורואים שזה עושה לה טוב,כאילו היא רואה את אימא שלה מחייכת וזה עושה לה טוב וכבר מבינים שיש לה קשר עמוק מאוד ומורכב עם אימא שלה,אבל זה בטח לא קשר רגיל אימא-דת.פרידה מפנטזת על לקרוא את עיתוני השבת,מפרגנת לתחנת הרדיו fm 88,על המוסיקה בשבת,והיא לי עוז,ועמיר יושבים בכירכרה ומדברים על חוויות השישי הרגילות,ההנאות הקטנות.
רואים שעמיר חסר סבלנות ועצבני,הוא ממש במתח ולחץ מההדחה מחר,ובצדק,וטוב שכולם במתח,ואף אחד לא לקוח שום דבר במובן מאליו,בעצם רק נופר,היא יודעת שהיא תהיה בגמר,אבל ברגע שתודח,אם זה יקרה מיד תשמעו את :"ידעתי,אמרתי לכם,זה היה כ"כ צפוי",נופר כמובן תישאר,ותעבור בקלות את ההדחה הכפולה,אבל היא תהיה במתח מטורף וזה יהיה בולט,עד הסוף,עד שיודיעו לה,שהיא נשארת בבית.

10 דיירים אחרונים,המסרים מהמשפחות שהפכו את הבית,הדחה כפולה,מריבות ופיצוצים,קוסמים ואגדות,מה אפשר עוד לבקש יותר?? משדר ההדחה הכפולה מחר בערוץ 2 הולך לשבור כל שיא רייטינג,יהיו יותר מ-ה 42%,או בסביבות ה-40%.
בינתיים,בשישי הזה,כאילו כולם מדברים עם כולם,אבל כמה מתח באוויר,עכשיו למשל הילה,נופר,תומר ופרידה מדברים על חופש בסיני,אם רק היו יודעים מה קורה בסיני ואת זה שכנראה אף אחד לא יגיע לשם בקרוב,אם בכלל..
הילה שואלת איזה כיף ללכת ערומים בסיני,פרידה מסכימה איתה ועכשיו נסו לדמיין את פרידה ערומה בסיני..טוב,תחשבו על הילה(:  פרידה מספרת שהיא היתה נוסעת ל"סיני" שהיא היתה בת 14,אז סיני היתה שלנו,פרידה אומרת שהיא היתה פריקית והיתה נוסעת עם חברה שלה להרים,לחריבות,לחושות.

ליהיא שומעת ושואלת יש שם(בסיני) דברים אחרים חוץ מים,לייק "דברים לקנות?",קצת-הרבה-המון שטחי ליהיא,סיני מדהימה כמובן,ליהיא מוסיפה ושואלת :"הערבים נייס,בסדר?נחמדים?הם מביאים ג'וינטים נכון?" ,פרידה מסבירה לה שיש בסיני היסטוריה שלמה,ושארם אשייח זו עיר תיירותית לכל דבר וקניות והכל,אבל הכי כיף זו האווירה,החופש,הים המדהים,      ההרים.

לאף אחד אין מושג מה קורה בחוץ ושמובארק נפל,והמהפכה בעולם הערבי,וסיני,איפה הם ואיפה חופשה בסיני? לפני כן תהיה מלחמה כנראה,בסיני אל קעידה תוקעים יתד נאמן,ומספיק לדבר על זה אני מעדיף לחשוב שנחזור וכמה שיותר מהר לחופשה בסיני,לבדואים ולמצרים הנחמדים,הם הרבה יותר נחמדים מהתאילנדים שכולם מהללים שלא בצדק,ואין מה לעשות לחופשה בסיני יש טעם אחד,יחיד ומיוחד.

שבת לשלום..