יום רביעי, 9 במרץ 2011

ערוץ 2 - משדר טעון במיוחד -השמיניה הצפויה האחרונה בשבוע הבלתי צפוי,ומי ימשיך לגמר

לי עוז, אומר כי מרגיזה אותו העובדה שנופר שברה את המשימה על ידי כך שנישקה את ג'קי על הלחי במקום שהוא ישבור את המשימה בעצמו. עמיר מגיע,ולי עוז מוסיף,ואומר כי הוא מתבייש בג'קי ו"נמאס לי ממנו!", שהוא לא יודע לדבר בשביל עצמו ונופר צריכה להילחם את המלחמות שלו.מה שנכון,נכון.
מי שהתחיל את הריב בין לי עוז לג'קי היה עמיר,ולי עוז שאגר כ"כ הרבה על ג'קי כל הזמן הזה פשוט קפץ על ההזדמנות להגיד לג'קי מה חושב עליו,והוא אמר כמה שהוא אמר,ואיך שהוא אמר,ובטוח שנראה את מיטב  הקטעים הנבחרים,במשדר הערב.
השבוע לי עוז חזר לעניינים ,נדמה, שהיה חייב לשחרר קיטור על ג'קי
אמר לג'קי מה הא חושב עליו ,רבו ,לבסוף ג'קי התנצל,לי עוז התנצל חזרה
הסתיים בחיבוקים

פרידה אומרת לעמיר כי הם לא יודעים לשתות ומוסיפה כי האלכוהול לא משקר ועמיר מסכים איתה. הוא מתעצבן על הריב ומבקש רק שקט,עמיר נראה כאילו עבר פאזה,סוג של אפטיות,כאילו נגמר לו ,אין לא כח כבר,וכשעמיר נכנס לבית הוא תופס את ליהיא בדרכה להתערב בריב,הוא ממש תופס אותה,ומבקש ממנה להישאר ולא לגשת. ליהיא מבקשת להגן על לי עוז ומתעצבנת,שג'קי קורא לו פודל אך לבסוף היא מתרצה. עמיר דורש מאלעד ונופר שיניחו לג'קי ולי עוז ולא יתערבו.

 סיון ונופר יוצאת לעשן ונופר,כרגיל "עושה רעש" על פרידה וליהיא ומנצל את סיון אבל מדברת למצלמות כמובן,סיון לא מגיבה,אפילו את "הנכון" הרגיל שלה לא שומעים,והיא נראת אבודה בסיטואציה. סיון נכנסת לשבת עם עמיר ושואלת אותו איך כל הריב התחיל והוא אומר לה שזה הוא שהתחיל לדבר עם ג'קי, ואז לי עוז הגיע והכל הדרדר. באותו הזמן ליהיא ופרידה משוחחות בהוט טאב ופרידה מכריזה שמחר כאשר תהיה ללא השפעת אלכוהול היא מתכוונת להגיד לג'קי כל מה שהיא חושבת עליו ולחשוף אותו בצעקות מטורפות,ג'קי ממש התקרב ללי עוז,ולא היה חסר הרבה שזה יתפתח לאלימות ..אבל 2 הדיירים שהעיפו גיצים כל הערב,תפסו את עצמם,עשו פניית פרסה וג'קי,שהבין את עצמו, מצטער בפני לי עוז על ההתפרצות ואומר לו שהוא עשה טעויות.
נופר נמצאת במצב מלחמה מתמיד,נראה שגם בחוץ היא כזו
היא הבטיחה לחשוף את "הפרצוף האמיתי של פרידה" ,אז היא הבטיחה..

 לי עוז מצטער בחזרה ואומר לו שהוא סוגד לו,כן,לי עוז גם השתמש ב"הייתי משתחווה",ושהייתה ביניהם אי הבנה ולבסוף הם מתחבקים ומסכמים שהכל בסדר. הם יוצאים לעשן ובדרך לי עוז אוסף איתו את אלעד ונופר. נופר אומרת ללי עוז שהיא רק רצתה לגונן קודם בריב והוא מבין אותה. הארבעה מעשנים בכרכרה וצוחקים על כל הריב. בהמשך לי עוז אומר לנופר שהוא אוהב אותה והיא עונה שגם היא אך יכולים להיות ביניהם חילוקי דעות וזה לא סותר אחד את השני.

אף אחד לא ישנה את המועמד שלו להדחה שנקבעו עוד קודם ע"י הדיירים,בשלב הזה,זה לא רק החברות אלא המשחק ושיקולים אסטרטגיים,בבית מרגישים שג'קי ונופר יגיעו כנראה לגמר,ההדחה הקרובה בשבת תהיה קשה,סיון יכולה להגיע לגמר כי היא לא מאיימת על אף אחד,אבל התחושה היא שמכיוון שיש 8 דיירים פרידה,נופר וגם ליהיא כניראה יועמדו להדחה בוודאות,ומעניין מי יצטרף עם 2 קולות,עמיר?לי עוז?אלעד? השבוע הבלתי צפוי הצליח להשיג כמה סיטואציות חזקות בבית שבכל מקרה כמו שקרה לכל אורך העונה,האח הגדול לא מצליח "לשבור"את רוח הדיירים,ולמרות שהם צועקים ומשתוללים ורבים,ומגדפים,הם לבסוף משלימים,רוקדים ושרים.

מזל טוב לעמיר ולגולדברגים לדורותיהם
להולדת א ..הסלבית מיום היולדה  

בינתיים,עמיר מדבר למצלמה ולאחיינית החדשה,שנולדה להיות "סלב" בחוץ,עוד לפניו והמון מז"ט מאיתנו,וכמובן מדבר ומוסר דשי"ם לכל חברים שלו בבית,והוא כמה הוא צריך אותם בשלבים האלו.הוא מדבר על הלילה שעברו אתמול,על המריבות,ואומר למצלמה שכולם פרקו את אשר על ליבם וחזרו להיות חברים וזה מה שחשוב,מסכים איתו,אבל עדיין חתול שחור בגזרה.זה "שלום" כפוי לפני הגמר,כמו השלום עם מצרים.יש כבוד,הבנה,אין אהבה.טוב,עכשיו זה בטח לא זמן נכון,לדבר מצרים..פרידה מחליטה לכתוב ברכה לתותי ובוקר טוב ישראל,ובוקר טוב לבית האח הגדול עם ג'רמי ג'קסון, "When the rain begins to fall" .

ערוץ 2 - 21:00 משדר בלתי צפוי וטעון במיוחד !!

יום טוב