יום שלישי, 1 במרץ 2011

אלעד הקטן-גדול הלב-האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

היה ברור שיהיה זה אלעד,איש הפח-נטול לב,שיתבקש לעמוד מול כולם ולבחור 2 דיירים שיעמדו אוטומטית להדחה,ויצרפו לרשימה שנגלה רק בשידור מחר,אבל אלעד הקטן-גדול המידות בחר שלא לבחור,וגם זו דרך,ובכך למעשה גילה שגם לאיש הפח יש לב, ולב רחום וגדול,והאח-הקוסם הגדול מודיע שהוא יערוך במשדר מחר הגרלה ובנוסף לאחר שעמדו במשימה הם יקבלו מסרים מהבית,מאולפנים ברחבי המדינה.


נופר מעירה לאלעד שאם זו היתה היא שצריכה לבחור,היתה בוחרת דיירים שלא עמדו אף פעם להדחה(מעניין למה?!) או כאלו שבטוח נמצאים ברשימה,זה הגיוני.

הילה שקיבלה מיסרון מהבית,לא מפסיקה לבכות,ופרידה מנחמת אותה,אפרופו פרידה ..
אלעד רצה לעשן נרגילה בחדר ופרידה אמרה שאסור בחדר כי זה מסריח ובאמת בחדר השינה לא מתאים לעשן נרגילה,אבל אלעד לא מוותר ועם החיוך השובבי שלו,מבטיח שזו תהיה הפעם האחרונה,ומשם הוא בחיוך והיא במבט אימאי-כועס על משקל:"דיר באלאק..",אלעד ממשיך להכין את הנרגילה,פרידה מבקשת שלא,ואז היא קמה אליו,נשכבת עליו ומכניסה לו סטירות קטנות ומסבירה לו שהיא כמו אימא שלו,והוא מגזים וצריך לקבל עונש,שפרידה מתרוממת,עמיר נותן לה מכה בטוסיק ו..

רודי הרודווילר-פרידה קיבלה את הג'ננה והתחילה לרוץ אחרי עמיר בחדר ולתת לו סטירות,לי עוז מנסה לעמוד באמצע,ואז שהאח הגדול מעיר ומזכיר :"האלימות בבית אסורה" ,עמיר מתגרה בפרידה ב :"את רואה ,אסור לך" פרידה בתגובה לאח-הקוסם הגדול:" אבל שהוא נותן לי מכה בטוסיק זה בסדר? נראה לכם!" ,אבל מה שנכון נכון. ולא אמורה להיות איפה ואיפה.