יום שלישי, 1 במרץ 2011

מסרים מהבית -האח הגדול לצפיה ישיר בכל העדכונים

האח-הקוסם הגדול מודיע לדיירים להתרכז בסלון לקראת הקרנת המסרים החגיגית והמרגשת מהבית. הילה הראשונה להיכנס לעיר הברקת ולצפות במסר מהבית. שאר הדיירים נשארים בסלון וצופים בה בפלזמה.המשפחתה של הילה מאחלת לה בהצלחה בהמשך ואומרים לה שכולם מעריצים אותה בארץ,ומדגישים שמדן ועד אילת,בכל הארץ. אחיה של הילה מקדישים לה שיר ומוסרים לה את אהבתם.יפה.

 הילה חוזרת לסלון ומחבקת את פרידה חיבוק עוצמתי,חזק חזק..  הדייר השני לראות את המשפחה הוא עמיר. אימו של עמיר אומרת לו שהיא גאה בו ומדגישה שעליו להמשיך בדרך שהוא מאמין בה. סיון ממש מרוגשת בסלון, ומתחילה לבכות. עמיר חוזר וסיון נקראת לצאת לעיר הברקת לצפות במסר שלה. אימא של סיון אומרת לה שהיא מתרגשת איתה כשהיא רואה אותה ומחמיאה לה על התספורת החדשה. היא מוסיפה ואומרת לה להתרחק מהדבר שגורם לה לבכות בבית.מה הדבר??נו באמת,איפה האימא של החתן עמיר?אביה מאחל לה בהצלחה ומזכיר לה להיות כל הזמן מי שהיא. לסיום, חבריה מקדישים לה את השיר "סיון" של יגאל בשן בשינוי מילים.השקעה,סחתיין.

סיון חוזרת מאושרת מהחצר ומתחבקת עם נופר. היא מספרת שהיא שברה את כדור הבדולח בטעות מרוב התרגשות,וזה סימן לא טוב לשבור כדור בדולח.. תומר חוזר ואומר שהוא מרגיש אידיוט כשהוא לבוש כמו פרח והאח הגדול קורא לו לצאת לחצר ולצפות במסר. אימו של תומר אומרת לו שהיא גאה בו וקוראת לו להישאר אמיתי כמו שהוא ולא לשנות את התנהגותו.
אביו של תומר אומר לו שהוא מאוד גאה להיות אבא שלו ,כי הוא אמיתי עם עצמו ולא צבוע. הוא מאחל לו שהשם ישמור עליו מכל משמר ושיהיה לו בהצלחה.  גם סבתא של תומר ואחותו מופיעות בקליפ ומאחלות לו בהצלחה והרבה אהבה.

 ליהיא,האחרונה לקבל את המסר מהבית.היא מתרגשת לשמוע את אימה ואחותה מדברות איתה ואומרות לה שהם גאות בה ובכל מה שהיא עשתה עד עכשיו. ליהיא נכנסת חזרה בוכה ושמחה לשמוע שמשפחתה עומדת מאחוריה, כולל הפרידה שלה מאבירם.ליהיא עברה מבחינה מנטלית את הקושי הגדול ביותר בבית ו 2 פרדות,אבירם ועתי,זה לא פשוט,עד עכשיו ליהיא חזקה,מאוד חזקה ועצם זה שהיא הגיעה לעשירייה, זה הישג. 


ובנתיים..

סיון בוכה בפינת העישון ואומרת שהיא עצובה בגלל שעמיר לא חיבק אותה אחרי המסר שלה והעדיף ללכת לחדר ולשיר שירים,מה חדש??. היא אומרת לאלעד שטוב שהוא העמיד אותו להדחה כי היא מאוד רוצה שהוא יילך הביתה בשבת. נופר לא מבינה למה סיון צריכה לבכות בגללו ומבקשת ממנה להשתחרר ממנו ולא לחשוב עליו. עמיר אומר לנופר מאוחר יותר שהוא לא האיש הרע בבית ושסיון צריכה להבין שאין לו כוונות לפגוע בה והיא בוחרת להיפגע.

 כל הדיירים סיימו להתקלח ולהוריד את מדי המשימה ומתרכזים במטבח. הם מתבוננים בתמונות ממשימת האסירים ופרידה אומרת שהם יכולים להוציא את תמונותיה עם מרב. הילה אומרת לנופר שהיא מרגישה סתומה שהיא בוכה כל היום ונופר אומרת לה שהיא גם הרגישה כמוה בהתחלה אך לאט לאט היא הבינה שבכי זה חלק משגרת החיים בבית ואין להתבייש בו. האח הגדול מכריז שהחצר פתוחה ומבקש מנופר להפסיק לעשן את הסיגריה בחדר.

נופר שואלת את האח הגדול מתי הם ייכנסו להעמיד להדחה כי היא כבר עייפה ורוצה לישון. לבסוף, האח הגדול קורא ללי עוז להיכנס לחדרו והדיירים שמחים שהסבב התחיל..שמחים עד מחר,היום עוד היו בקסמים בארץ העוצים,בשבת 2 דיירים עוזבים,ומיום רביעי,כשארז טל יכריז על רשימת המועמדים,הבית ירגיש אחרת לגמרי,כלום לא יהיה אותו דבר,זה המאני טיים והישורת האחרונה,כבר רואים את הסוף והמתח יהיה בשיאו.