יום חמישי, 3 במרץ 2011

אגו טריפ-ג'קי מבקש מהאח הגדול ועלמה זוהר אומרת בוקר טוב ושואלת :"למה את בוכה?"-האח הגדול לצפיה בכל העדכונים

אמרת בוקר טוב לבית האח הגדול ש -6 אגואים גדולים,גדולים מאוד מעומדים להדחה,ג'קי מבין עניין ומבקש מהאח הגדול את "אגו-טריפ" שהיה מועדון אהוב שמזכיר לי תקופה מדהימה,מאחורי הסואטו הפולחני של פעם,ליד מלון "לא-זוכר" איך קוראים לו, ובנימה אישית לגמרי,אני כן זוכר שהבן של עזר וייצמן ז"ל נשיא המדינה לשעבר,שאול ז"ל,היה לקוח קבוע במקום ההזוי והמטריף הזה,והוא הזמין אותי ואת חברה שלי דאז לשישי אליהם הביתה,ואמרתי שאתקשר,והיתה לי הרגשה שלא נגיע אבל אמרתי אולי, ובסופ"ש,שהיינו אמורים להגיע אליהם,לו היתה חברה אנגליה נחמדה,באותו השישי הוא נהרג בתאונת דרכים. 

אז "אגו-טריפ" הוא נוסטלגיה וזכרונות,וקולנוע פריז ו"מופע הקולנוע של רוקי" ואנחנו בהופעה הכי מעניינת במדינה הופעה של      
האח הגדול 24/7 ו..כל האגואים מחממים מנועים,כל אחד ירצה זמן מסך וכמה שיותר עד שבת,וצפוי המון,אבל המון אקשן,אף אחד לא יילך לישון מוקדם,זה בטוח,מהמועמדים כמובן,אבל זה משפיע על כולם.

"אגו-טריפ" - יום מצוין,סופ"ש מקסים ..