יום שלישי, 15 במרץ 2011

במקום התערבות על "גאלח" בשיער בין לי עוז לג'קי מתערבים על חולצות,לא חבל??

חוץ מזה שכולם באהבה חופשית ושכחו את כל המריבות,האינטריגות והמחנות שהיו ,הדיירים משועממים ,אין להם מה לעשות והם מחפשים "אקשן" בדמות התערבויות שג'קי הציע דווקא התערבות יפה,שהמפסיד בינו לבין לי עוז יעשה קרחת ולפי מה שראיתי לי עוז נסוג מההתערבות,ועוד קצת לחץ מנופר או עמיר ומישהו מביניהם היה מוריד את השיער וחבל..והיה לי נדמנה בזוית של העין שלי עוז אפילו היה רוצה להוריד את השיער אבל בתור מי שהיה לו שיער ארוך 6 שנים ושהוא ירד,ירד בדמעות(היום לא מצטער,תקופות..) אני לגמרי מבין את הלי עוז,אבל איזו עוד הזדמנות כזו לשינוי כמו באח הגדול עוד תהיה לו,עדיף היה לנצל את המומנט..מעניין מה "בובה" היתה אומרת..

בסוף הם מחפשים חולצות להתערב עליהם,בסדר..יאללה הפועל!  

סיון וליהיא בחצר והשתיים מדברות על המשימה אתמול ועל התקציב השבועי. סיון שואלת האם הם יתבקשו לתת שמות להדחה או שאולי, תהיה שוב הדחה קולקטיבית. נופר ועמיר יושבים בכרכרה ומפנטזים על חוף הים. פרידה,אהלן,איפה היא?? יוצאת עצבנית לחצר, וצועקת על ליהיא, על כך שצעקה ברחבי הבית והעירה אותה. ליהיא טוענת שהיא הייתה בשקט, ופרידה אומרת לה שהיא טרקה את הדלת בחדר השינה ובכך העירה אותה משנתה. עמיר אומר שאף אחד לא עושה לה בכוונה, אבל פרידה כועסת ואומרת שהם לא מתחשבים בה כשהיא הולכת לישון.

יאללה הח'ברה עושים לי לפהק היום..טוב מקווה ומאמין שעד הערב,משהו יקרה,חייב לקרות.

וסתם כי אני פשוט "מת" על השיר הזה,ובהשראת הסרטון של לי עוז ורותם המקסימים, "מכת שמש" משינה,זה שיר שנותן אנרגיות ולי מזכיר............(: