יום חמישי, 17 במרץ 2011

המועמדים להדחה האחרונה הם-ג'קי,פרידה וליהיא -סיון,עמיר ונופר בגמר

ארז ואסי עולים לבסוף מול הדיירים ומודיעים להם שהמועמדים להדחה הם פרידה, ליהיא וג'קי, כלומר: סיון,עמיר ונופר הבטיחו את מקומם סופית בגמר. נופר אומרת שהיא לא מאמינה שהיא הבטיחה מקום בגמר וליהיא לא מאמינה שרק 3 אנשים מועמדים להדחה השבוע. עמיר וסיון מתחבקים ארוכות ונופר אומרת לג'קי שלמרות כל מה שעבר ביניהם בימים האחרונים היא עדיין אוהבת אותו ותמיד תאהב אותו. ג'קי אומר שגם הוא אוהב אותה והשניים מתחבקים ארוכות. נופר אומרת לעמיר שהיא לא מאמינה שסוף סוף היא לא צריכה לארוז ומודה לכל מי שתמך בה עד הלום.

מה לא אמרו על העונה הזו,וכמה ניסיתי להנמיך ציפיות, אבל מהתחלה היה ברור שמישהו פה,ישן על האף,נרדם בשמירה,והתוכנית היתה רחוקה מלעלות לגבהים שמצפים מתוכנית כמו האח הגדול ובמיוחד בישראל, שהיא עדיין בתולית ורק עונה 3.סיון בגמר?מה ראינו ממנה?,נופר ברור,הילדות המפונקות אוהבות אותה,היא "אמיתית"..עמיר,אפשר להבין,הוא נראה טוב,מוכר את עצמו מצוין,דיפלומט אבל פרווה,משעמם..חזק על חלשים ומתקפל ליד חזקים ומה כבר שמענו או ראינו ממנו?  מערכת יחסים אינפנטילית?כמה יציאות באין כניסה?,שיחות קשות עם יגאל "הבורר" לנקרי או פרידה שהעמידו אותו במקום?מה ?  
שיחקו אותה עם "הזוגיות" עד הגמר,השתלם להם..בסוף

דווקא לליהיא שנמצאת בסיכוי הגבוה ביותר להיות מודחת היה מגיע להיות בגמר,אפשר לאהוב אותה או שלא,היא יכולה לעצבן לפעמים עם הקול או ה -טו מאץ אקסייט אבל,היא עברה את הקושי הגדול ביותר מבין כולם,ויצאה מזה כמו גדולה,חזקה ועוצמתית,רק לגבי נופר הייתי מצפה מליהיא שתיכנס בה קצת,רק שאין לה עברית ואם ליהיא תתעצבן באנגלית כנראה שנופר לא תבין..ועדיין לגבי כל דייר שיצא שמדובר בנופר שומעים,היא ילדה מקסימה ו...מה הם ראו שלא ראינו,מה??!אולי אני טועה אבל לדעתי אני מכיר אנשים מספיק טוב,להרגיש שמשהו שם לא עבר ולא עובר לי,ובעיקר זה בגלל שנופר רואה רק את עצמה והיא לא תודה בטעות וזה...בכל מקרה ציבור המסמסים הצעירים בעיקר מתחבר אליה ממקומות הגיוניים ומרגיזים.

תכלס..עמיר וסיון שיחקו אותה עם "הזוגיות" המעצבנת שלהם,זה השתלם לשניהם בסוף, והם הגיעו עד השלב הגבוה ביותר במשחק ולו רק כדי שיהיה איזשהו מתח,מי לפני מי,שלעמיר עוד יש סיכוי לזכות..איפה אלירז,איפה אלין,סער איילה,איפה המתח וההתרגשות של העונה שעברה??!,נתתי צ'אנס עד ההדחה של לי עוז שפשוט הוציאה ממני שלא לדבר על אשתי שאמרה ש"די התוכנית הזו כבר לא מעניינת" ,איזו מגמתיות,כמה שקוף,ואיפה האקשן??הרגש?

מתקרבים לסוף והטעם נעלם,וביננו,אני מחכה שהעונה כבר תיגמר,ואולי ה v.i.p תהיה מושקעת ומעניינת ותחזיר את האיכות והעניין לתוכנית כי כל הרבה פוטנציאל לאיבוד,וכל כך הרבה השקעה,"שלום האח הגדול","שלום רביעי ,חמישי הגדול" ,הלווו ו....
סיון בגמר,וואלה,תכלס אולי אפילו כל הכבוד ,בשקט בשקט תהיה נחמד,תתקדם,אבל מישהו ראה את הסרט:"לאן נעלם לה עמוד השדרה 1,2,3??" כל הטרילוגיה,איפה ה "אני",מי זו סיון?,כמו גם מי זה עמיר?או נופר? אף אחד מהם לא חשף,לא פתח,כולם גם כשנשברו שמרו על ריחוק ופאסון מסוים,וזה מאכזב ופחות נוגע,בי לפחות,וחבל..

מי יהיה המודח האחרון רגע לפני הגמר הגדול במשדר ההדחה "הדרמטי" בשבת,פרידה,ג'קי או..ליהיא???
פרידה והטבק..בחייהם ובתקציב לא נפרדו
אנד פוט איט..און דה שלף
ילד טוב ,ג'קי בשיעור אנגלית

אלעד הזה שובב כזה.."הוא ילד מאניק" ליהיא אמרה, אבל..
 היתה להם מערכת יחסים מצחיקה ומקסימה לליהיא ואלעד



שבת לשלום אחים ואחיות גדולים וגדולות שלי(: