‏הצגת רשומות עם תוויות המודחות ה 4/5 מבית האח הגדול בעונה ה 3 הן תאומות שירן ורינת גיטר-האח הגדול לצפיה בעדכונים. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות המודחות ה 4/5 מבית האח הגדול בעונה ה 3 הן תאומות שירן ורינת גיטר-האח הגדול לצפיה בעדכונים. הצג את כל הרשומות

יום שבת, 15 בינואר 2011

המודחות ה 4/5 מבית האח הגדול בעונה ה 3 הן תאומות שירן ורינת גיטר-האח הגדול לצפיה בעדכונים

המודחות מבית האח הגדול בעונה ה 3 הן התאומות .

היתה לי הרגשה שתהיה הפתעה הערב ומתחילת התוכנית הבנתי שיואב לא יהיה המודח כי הוא היה "הצפוי" מבין הדיירים אבל ההפקה נתנה לו המון זמן מסך ומייד הבנתי שהוא לא יהיה המודח הערב וטוב שכך.


התאומות הודחו, בעיקר מפני שהן לא היו באף מחנה ברור,נכון שנטו יותר לליאם,סיון דנה אבל היו גם מחוברות לג'קי,אלעד וגם עם פרידה, למרות חילוקי הדעות, היו בקשר לא רע.לכן הצופים והמסמסים, לא זיהו אותן במחנה מסוים ובנוסף, דבר שדיברתי עליו ביום חמישי/שישי, הארוחה הטובה עשתה להן "רע" מכיוון שלא צגררה חילוקי דעות שהיו יוצרים אמפטיה אלייהן, ובנוסף לויפאסנה ששירן עברה ולמריבה והיחס של רינת ליואב השבוע, שעבר מבחינת יואב כל גבול, וסוף סוף ראינו ממנו קצת "גבר,גבר", הפחיתו את העניין בהן עד כדי הדחה כפולה של שתיהן.

מדהים הקשר הזה בין אחים תאומים ואחיות תאומות, והקשר כנראה ממש מיסטי ביניהן,רינת יצרה סרט ערבי/הודי/תורכי ברגע ששירן הודחה.רינת,כאילו "נשמה" מייד לרווחה, שיצאה מבית האח הגדול לעבר אחותה התאומה ופשוט מרגש לראות את הקשר הנפשי החזק והעוצמתי בין 2 התאומות.

אני חושב שלשירן ולרינת היה יותר מה להראות והן לא כ"כ מצאו את עצמן,וסה"כ קיבלנו מהן הרבה "רעש וצלצולים" שבתכלס קיבלנו ילדות מפונקות והמון שירים שברגע ששירן עברה את "סדנת הויאפסנה" שנכפתה עליה היינו ממש מרוצים מכך ויכולנו לשמוע דיירים אחרים מעניינים יותר.

בכל אופן, האח הגדול עושה מה שהוא רוצה וזו אחת העונות שבהן לאח הגדול שליטה כמעט מקסימלית בנעשה בבית ובחוץ, וכמובן יש יותר מדי "קטעים" שאנחנו לא רואים גם בערוץ הפתוח, אבל כמובן שמי שנחשב לצופה אדוק בד"כ "יראה" ויבין הכל גם אם הדברים לא בגלוי .

נאחל לתאומות שירן ורינת הצלחה ההדחה הכפולה שלהן הגיונית אבל מפתיעה ואני בטוח "שמלאכים בוכים בשמיים" יושמע מחר בכל תחנות הרדיו והאח הגדול 3 מעביר הילוך ועוד לפני שהדיירים החדשים נכנסים(5 בעוד שבוע וחצי,3 תוכניות) הבית מתגבש,המחנות ברורים ועכשיו יהיה הרבה,אבל הרבה יותר מעניין מיום ליום.

לשירן ורינת (:
בהצלחה בנות.
bigbrothershow