יום שני, 20 בדצמבר 2010

האח הגדול 3 - משימת ייבוש הביצה עדכון אחרון מבית האח

לוקח פיקוד על המשימה
ומחלק הוראות
אין ספק שליעוז ששחרר היום מספיק יציאות בעייתיות ופיקנטיות במיוחד כמו על התאומות שכינה אותן "האחיות המוסלמיות" ואמר שמי ששומע מוסיקה מזרחית אדם מוגבל ועוד כמה יציאות שעוד ידובר עלייהן רבות כי ליעוז מתחיל להיפתח ולקבל בטחון ולהיות דמות מרכזית ושנוייה במחלוקת בבית האח (יגאל לא אהב בלשון המעטה כמה התבטאויות).
ובכל מקרה לענייני המשימה : צוות מייבשי הביצות כורע תחת העומס. ליהיא פונה לאח הגדול ומבקשת הפסקה. נופר, שאיבדה עגיל במים,מאבדת סבלנות ומתלוננת על קור, רעב ועייפות. צוות החלוצים מסתובב עייף בחצר, וממתין נואשות לחילוף נוסף. כשהאח הגדול מאשר את החילוף המיוחל, צוות החלוצים חוזר לעבודה. 

פרידה שמבסוטה מהמשימה מהשנה וההווי מתבדחת, וטוענת כי בקצב שכזה עוד יגיעו לקו המסומן ב-1200, בזמן שיורם ועתי מטריפים את הדיירים לשירת שירים עבריים. האח הגדול מודיע על עוד חילוף, ומייבשי הביצות קופצים בנחישות  למים. כל הדיירים מותשים מהמשימה. הם לא בטוחים בכלל אם מילאו מספיק את מגדל המים ואם מותר למייבשים להוריד את חליפות הספוג. האח הגדול מכריז על חילוף ומאשר למייבשי הביצות להוריד את החליפות. החלוצים ממשיכים במשימה ומעבירים דליים מלאי מים למגדל, כשלפתע נשמע הצלצול הנכסף שמאשר  שהמשימה הושלמה והסתיימה.

אסף את כולם ומקריא לדיירים
את המשימה והוראות לביצוע

פרידה מרוצה מ 1938
ובשבילה ייבוש או חומה ומגדל
הם לונה פארק בנתיים.. 

יש מי שמתאמץ ומתרטב
ומי שייבש, שר וממלא מיים  

עבודת צוות
האח הגדול לא מצליח לשבור
בנתיים מגובשים יחסית ובמורל גבוה

ממלאים ומעבירים ,יורם ופרידה

נופר בצד עייפה
ג'קי וליהיא ממשיכים לייבש את הביצה